Jakie słuchawki do call center?

Jakie słuchawki do call center?

Jak wybrać słuchawki i od czego zacząć?


 Słuchawki nagłowne do biur call centrowych do stępne są w opcji przewodowej i bezprzewodowej. Różnice w zastosowanej technologii określają końcowy terminal, do którego będzie można podłączyć dany zestaw. Wyposażenie  Call Center zazwyczaj opiera się na telefonach stacjonarnych i  komputerach oraz nierzadko na telefonach komórkowych.  W zależności od zastosowanch w callcenter urządzeniach mamy następnujące możliwości podłączenia zestawów słuchawkowych:

Słuchawki do telefonu stacjonarnego

    • podłączenie w gniazdo słuchawki tradycyjnej
    • podłączenie w dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy (RJ lub jack)
    • rejestracja zestawu słuchawkowego do bazy telefonu DECT
    • łączność Bluetooth

Słuchawki do komputera laptopa lub tabletu

  • podłączenie w gniazdo karty dźwiękowej (2x jack 3,5 mm lub 1x „combo” jack 3,5 mm)
  • podłączenie przez złącze USB
  • łączność Bluetooth

Słuchawki do telefonu komórkowego lub smartfona

  • podłączenie w dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy (jack 2,5 mm lub 3,5 mm)
  • łączność Bluetooth