Regulacja głośności mikrofonu słuchawek Axtel w telefonach Yealink *(opcja przez WebGUI )
W telefonach VoIP Yealink w standardzie mamy możliwość podłączenia zestawów słuchawek nagłownych dla zwiększenia zarówno efektywności komunikacji z klientem jak i wygody wykonywanej przez nas pracy.
Co zrobić jeśli po drugiej stronie słuchawki nie słychać nas wystarczająco głośno ? Jak zwiększyć głośność mikrofonu?
Dostępne w sprzedaży słuchawki do callcenter mają fabrycznie zoptymalizowane parametry audio dla mikrofonu i samych słuchawek. Może się jednak zdarzyć, że mikrofon słuchawki jest za głośny lub za cichy we współpracy z telefonem. Regulacja głośności z poziomu telefonu jest zazwyczaj jednoliniowa i zwykle ogranicza się do ustawień poziomu głośności w samych słuchawkach. Telefony IP Yealink pozwalają na dodatkową regulację audio mikrofonu zestawu słuchawkowego call center i właściwe dopasowanie poziomu wysyłanego dźwięku. Można tego dokonać poprzez webowy graficzny interfejs użytkownika czyli konfigurator WWW telefonu.
Regulacja czułości mikrofonu . KROK 1
Wciśnij przycisk OK na telefonie yealink i sprawdź adres IP telefonu i wprowadź go w pasku adresu dowolnej przeglądarki ( bez www. lub http://)
W oknie logowania do WebGUI w polach „Użytkownik” i „Hasło” wpisz admin
Regulacja czułości mikrofonu . KROK 2
Zależnie od wersji oprogramaowania telefonu opcje regulacji głośności mikrofonu znajdują się w zakładce PHONE (starsze wersje) lubFEATURES (nowsze wersje). Zmień domyślną wartość ustawień fabrycznych w zakresie od 1 do 53.
Wersja Firmware 7.61.x.xx (Yealink T22P)
Zakładka PHONE > Features > General Information lub Audio Settings „Headset Send Volume” (fabrycznie 25)
Zakładka FEATURES > Audio „Headset Send Volume” (fabrycznie 30)